看得見の思考

2010年12月8日 星期三

The Blower's Daughter

And so it is
結果果然
Just like you said it would be
跟你預測的一樣
Life goes easy on me. Most of the time
生命的這條路對我來說大都很順暢
And so it is (he has)
The shorter story
但我總覺得我在一個比較短的故事裡
No love, no glory
沒有愛, 沒有光榮
No hero in her sky
沒有英雄在她的世界

I can't take my eyes off of you
我不能停止看你
I can't take my eyes off you
我無法停止看你
I can't take my eyes off of you
我不能停止看你
I can't take my eyes off you
我無法停止看你
I can't take my eyes off you
我無法停止看你
I can't take my eyes...
我無法....


And so it is (he has)
結果果然
Just like you said it should be
跟你預測的一樣
We'll both forget the breeze. Most of the time
我們在我們生命的大部分
都會忘記沒有對方的寒冷
And so it is (he has)
The colder water
但是總是我在比較冰冷的水裡
The blower's daughter
吹黑管的女兒
The pupil in denial
你的眼睛在否認

I can't take my eyes off of you
我不能停止看你
I can't take my eyes off you
我無法停止看你
I can't take my eyes off of you
我不能停止看你
I can't take my eyes off you
我無法停止看你
I can't take my eyes off you
我無法停止看你
I can't take my eyes...
我無法....


Did I say that I loathe you?
我有跟你說我恨你嗎?
Did I say that I want to
Leave it all behind?
我有跟你說我想放下一切, 拋在腦後嗎?

I can't take my mind off of you
我不能不想你
I can't take my mind off you
我無法不想你
I can't take my mind off of you
我不能不想你
I can't take my mind off you
我無法不想你
I can't take my mind off you
我無法不想你
I can't take my mind...
我無法...
My mind...my mind
不想你
'Til I find somebody new
直到我遇到別人

---------------------------------

即使被拒絕
依舊靜靜的

靜靜的看著

完美..

即使辛酸

還是值得 .

沒有留言:

張貼留言